Wizz Air Kontakt

Wizz Air er et flyselskab, som man i praksis ikke kan komme i kontakt med. Officielt kan du kun bruge telefonnummeret 900 140 940 til en pris af 0,6 eur pr. minut. Opkald håndteres kun på engelsk.
Kontakt via sociale netværk er ikke mulig.
Er der nogen spørgsmål tilbage?
Hvis du har spørgsmål eller kommentarer til artiklen...
10 kommentarer
Jeg forsøgte i 45 minutter at aflyse flyvningen, men det kunne jeg ikke. Hvordan kan jeg kontakte operatøren? Jeg insisterer på at aflyse flyvningen.
Tjek www.wizzair.com for en kontaktformular. Eller find et telefonnummer til callcentret. Alternativt kan du også bruge webchatten til at komme i kontakt med en agent.
Hvis du "insisterer på at afbestille" på en diskussionsside, hjælper det dig ikke. 😉
Hvis jeg vil tilføje et barn til reservationen, er der så andre muligheder end at ringe - det har endnu ikke været muligt?
Chatbot - levende agent?
Hej, er der nogen, der ved, om man får sine penge tilbage, når man kommenterer sine egne flyvninger?
Afhængigt af hvilken tarif de blev købt på.
Jeg flyver fra Thessaloniki til Larnaca, og de beder mig om min håndbagage for yderligere 63 euro, hvad kan jeg kun sige, at de er bumser og hjælper mig, hvis du ved, om der er nogen måde at gøre noget på?
Har nogen fået penge tilbage fra Wizz?
Du skal beskrive den specifikke situation.
Er det virkelig umuligt at opdatere teksten? 1. Der er to telefonlinjer, 2. Der er ikke noget link til kontaktformularen, 3. Nogle gange kan Wizz kontaktes via Messenger.
Jeg tror, jeg vil svare for mig selv.
Udryddelse er på vej
Wizz kan også kontaktes via chat på deres hjemmeside, men nogle operatører er bare dovne og afbryder forbindelsen efter at have læst anmodningen. Man er nødt til at være tålmodig. Og jeg forstår virkelig ikke, hvorfor vejledningsteksten ikke kan opdateres ...
Jeg vil ikke komme med dårlige nyheder, men hvis lufthavnsarbejderne strejker, har du ikke ret til kompensation fra Wizz. Hvis Wizz ikke har bekræftet aflysningen, må du hellere ringe til den lufthavn, du skal flyve til. Jeg forstår godt, at du er sur, men det her er Wizz.
Det ser ud til, at nogle flyvninger fra Grækenland ikke længere er tilgængelige på Wizz på denne dato. At ringe til lufthavnen vil sandsynligvis ikke være helt nyttigt - indtil Wizz aflyser det, kan disse flyvninger alligevel ikke ændres.
Når man bliver sur, bliver ens dømmekraft ofte forringet - ellers ved jeg ikke, hvorfor nogen vil skælde ud på Wizz på en helt fremmed hjemmeside og stadig kræve kompensation, som de ikke er berettiget til.
Og så er det sjove slut - den hysteriske græske kvinde gik fornærmet derfra.
Og det er lige blevet interessant :-)
Jeg forstår ikke, hvorfor kællingen overhovedet kom her for at klynke, når hun må have vidst, hvad der var på vej og hvorfor. https://en.wikipedia.org/wiki/Te...ns_in_2025
Samme her, jeg skal på 09:45-flyvningen den 28. februar fra Athen til Budapest, og så skal jeg skifte til Ryanair i Budapest til London. Jeg hører, at flyveledere strejker den dag. Jeg har ikke haft nogen kommunikation fra wizz air vedrørende flyaflysning, kan du venligst rådgive, hvis min flyvning vil blive annulleret.
Jeg havde min flyvning 7:55, jeg ankom kl. 5:00. Jeg havde gjort min check-in, og jeg ventede på, at gaten skulle åbne.
I 5 minutter gik jeg for at tage en flaske vand, og de fortalte mig, at gaten var lukket og ikke lod mig komme igennem. de fornærmede mig, hævede stemmerne og var meget uhøflige.
Det var en meget dårlig oplevelse, og jeg nåede ikke mit fly.
Selvom Wizz Air ifølge denne guide er "et flyselskab, som du praktisk talt ikke kan kontakte". og "Kontakt via sociale netværk er umulig", lykkedes det mig i dag, som ved flere tidligere lejligheder, at kontakte dette flyselskab, selv via et socialt netværk. Jeg opdagede, at mulighederne for at acceptere, ændre og refundere på hjemmesiden var forsvundet for de to afbrudte flyvninger (den ene på grund af en anden, mindre ændring, den anden bare fordi - jeg gætter på, at den var på vej), så jeg gik ind på deres hjemmeside for at prøve via chat, som det var lykkedes mig at gøre sidste gang (og omvendt via Messenger). Tilsyneladende havde deres chatbot undergået nogle ændringer til det værre, så den ikke længere tilbød en forbindelse til en agent, jeg prøvede det x gange. Så jeg satte mig for at prøve lykken på FB, hvor der var noget, der tydede på, at det ville være muligt at komme i kontakt med agenten via den dumme chatbot-menu, men jeg sad fast på stadiet efter indberetning af e-mailadressen. Jeg prøvede dog igen efter noget tid, og mærkeligt nok, efter at have indtastet min e-mail i webformularen, dukkede der en ny besked op i Messenger fra en rigtig live-agent, som, endnu mere utroligt, virkelig meget hurtigt tilpassede min booking til mine ønsker (som virkelig ekspres).
For ikke at blive overgået af kritikken af denne stærkt uopdaterede guide, vil jeg tilføje den information, at der tilsyneladende kun er ét nummer mere til Wizz' callcenter: +420225850035 til prisen for et lokalt opkald og med 15 EUR ekstra for problemer, der også kan løses separat på nettet. "Opkald håndteres kun på engelsk." Det er heller ikke længere sandt. Engelsktalende agenter er tilgængelige 24/7, men der kan også tales russisk, ukrainsk, polsk, italiensk, tysk, bulgarsk, rumænsk og ungarsk mandag til fredag fra kl. 9.00 til 18.00.