Wizz Air Kontakt

Wizz Air er et flyselskab, som man i praksis ikke kan komme i kontakt med. Officielt kan du kun bruge telefonnummeret 900 140 940 til en pris af 0,6 eur pr. minut. Opkald håndteres kun på engelsk.
Kontakt via sociale netværk er ikke mulig.
Er der nogen spørgsmål tilbage?
Hvis du har spørgsmål eller kommentarer til artiklen...
10 kommentarer
Tillykke med det. Hvordan skriver jeg et brev til wizz?
Først skal du udfylde en formular på deres hjemmeside.
Jeg kan ikke finde ud af, hvor jeg skal udfylde formularen på deres
Hejsa. I dag fløj jeg fra Nice til Krakow. Der sad en pige ved siden af mig i sæde 17c, og hun forvekslede sin rygsæk med min (de var næsten identiske) og tog den. Hvordan kan jeg finde hende eller finde hendes e-mailadresse, hvor hun købte billetterne?
Hej, det er mig. Jeg ved ikke, om jeg vil finde svaret her eller ej. I dag bestilte jeg to billetter til en voksen og et barn. Jeg går til wizz-mobilappen og klikker på find en reservation. Så skriver jeg koden og efternavnet, og der vises en fejl "Du kan kun administrere bookinger med mere end 10 passagerer på vores hjemmeside wizzair.com". Hvordan kan jeg forstå det, hvis jeg har booket to billetter? Hvad har det med mere end 10 passagerer at gøre?
Og hvad rapporterer nettet?
Jeg foretog en online booking via hjemmesiden. Men det viste sig at være separat for hver billet, selvom jeg plejede at booke billetter på én gang, og der var ingen sådanne vanskeligheder. Det eneste spørgsmål er, hvorfor wizz-mobilapplikationen ikke fungerer og siger, at der er mere end 10 passagerer på min reservationskode, selvom der kun er to ...
Der er stadig noget, der ikke fungerer for Wizzair. Det er sådan en lokal folklore.
Selvom Wizz Air ifølge denne guide er "et flyselskab, som du praktisk talt ikke kan kontakte". og "Kontakt via sociale netværk er umulig", lykkedes det mig i dag, som ved flere tidligere lejligheder, at kontakte dette flyselskab, selv via et socialt netværk. Jeg opdagede, at mulighederne for at acceptere, ændre og refundere på hjemmesiden var forsvundet for de to afbrudte flyvninger (den ene på grund af en anden, mindre ændring, den anden bare fordi - jeg gætter på, at den var på vej), så jeg gik ind på deres hjemmeside for at prøve via chat, som det var lykkedes mig at gøre sidste gang (og omvendt via Messenger). Tilsyneladende havde deres chatbot undergået nogle ændringer til det værre, så den ikke længere tilbød en forbindelse til en agent, jeg prøvede det x gange. Så jeg satte mig for at prøve lykken på FB, hvor der var noget, der tydede på, at det ville være muligt at komme i kontakt med agenten via den dumme chatbot-menu, men jeg sad fast på stadiet efter indberetning af e-mailadressen. Jeg prøvede dog igen efter noget tid, og mærkeligt nok, efter at have indtastet min e-mail i webformularen, dukkede der en ny besked op i Messenger fra en rigtig live-agent, som, endnu mere utroligt, virkelig meget hurtigt tilpassede min booking til mine ønsker (som virkelig ekspres).
For ikke at blive overgået af kritikken af denne stærkt uopdaterede guide, vil jeg tilføje den information, at der tilsyneladende kun er ét nummer mere til Wizz' callcenter: +420225850035 til prisen for et lokalt opkald og med 15 EUR ekstra for problemer, der også kan løses separat på nettet. "Opkald håndteres kun på engelsk." Det er heller ikke længere sandt. Engelsktalende agenter er tilgængelige 24/7, men der kan også tales russisk, ukrainsk, polsk, italiensk, tysk, bulgarsk, rumænsk og ungarsk mandag til fredag fra kl. 9.00 til 18.00.
Jeg forsøgte i 45 minutter at aflyse flyvningen, men det kunne jeg ikke. Hvordan kan jeg kontakte operatøren? Jeg insisterer på at aflyse flyvningen.
Tjek www.wizzair.com for en kontaktformular. Eller find et telefonnummer til callcentret. Alternativt kan du også bruge webchatten til at komme i kontakt med en agent.
Hvis du "insisterer på at afbestille" på en diskussionsside, hjælper det dig ikke. 😉
Hvis jeg vil tilføje et barn til reservationen, er der så andre muligheder end at ringe - det har endnu ikke været muligt?
Chatbot - levende agent?
Hej, er der nogen, der ved, om man får sine penge tilbage, når man kommenterer sine egne flyvninger?
Afhængigt af hvilken tarif de blev købt på.
Jeg flyver fra Thessaloniki til Larnaca, og de beder mig om min håndbagage for yderligere 63 euro, hvad kan jeg kun sige, at de er bumser og hjælper mig, hvis du ved, om der er nogen måde at gøre noget på?
Har nogen fået penge tilbage fra Wizz?
Du skal beskrive den specifikke situation.
God eftermiddag, tak. Vær venlig at rådgive mig om følgende situation: wizz aflyste flyvningen og bad alle passagerer om at komme ud af flyet før afgang uden at forklare noget og omlægge flyvningen til den næste dag, som heller ikke fandt sted. Hvordan kan jeg få mine penge tilbage, fordi dette selskab ikke sørgede for et hotel eller mad, jeg var nødt til at købe en anden billet, tage en taxa og gå til mine venner for at tilbringe natten. Selskabet svarede, at de endnu ikke ved, om de vil refundere mine penge for billetten til de to aflyste flyvninger. Det vil sige, at jeg har brugt penge, som jeg ikke kan få tilbage. Hvad skal jeg gøre? Jeg takker for hjælpen.
Der er et link til formularen et par indlæg nede. Der er forskellige kategorier - både for refusion af et aflyst fly eller for kompensation i henhold til EU 261/2004 og for refusion af relaterede omkostninger.